Objektif

PERKONGSIAN SEGALA BENTUK ILMU PENGETAHUAN, MAKLUMAT, AKTIVITI - AKTIVITI UNTUK KEBAIKAN SELURUH PENOLONG PEGAWAI TANAH PULAU PINANG DAN SELURUH PENOLONG PEGAWAI TANAH DI SEMENANJUNG MALAYSIA SERTA UMUM.




Rabu, 27 Oktober 2010

Jawatan Kuasa Sambutan

Objektif utama blog Jawatan Kuasa Sambutan Mesyuarat Agong Dwi Tahunan Kesatuan Penolong Pegawai Tanah Semenanjung Kali ke 39 diadakan adalah:

1. Memaklumkan perkembangan terkini persiapan Jawatan Kuasa Sambutan dari semasa ke semasa.

2. Menyiarkan mesyuarat - mesyuarat, aktiviti - aktiviti, program - program dan sebagainya kepada semua Penolong Pegawai Tanah sama ada di Pulau Pinang mahupun di seluruh negara.

3. Membolehkan sesiapa sahaja yang mempunyai idea, cadangan, komentar dan lain-lain untuk mengutarakannya secara on - line di blog ini. Sesungguhnya segala idea, cadangan, komentar dari pembaca amatlah di alu - alukan.

4. Sebagai medan interaktif maya yang membolehkan Penolong Pegawai Tanah berinteraksi di antara satu sama lain tanpa dibatasi sempadan daerah mahupun negeri.

5. Mengukuhkan lagi penguasaan IT oleh Penolong Pegawai Tanah Pulau Pinang setelah berjaya mengwujudkan facebook PPPTPP.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Topik Berkaitan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...