Objektif

PERKONGSIAN SEGALA BENTUK ILMU PENGETAHUAN, MAKLUMAT, AKTIVITI - AKTIVITI UNTUK KEBAIKAN SELURUH PENOLONG PEGAWAI TANAH PULAU PINANG DAN SELURUH PENOLONG PEGAWAI TANAH DI SEMENANJUNG MALAYSIA SERTA UMUM.




Jumaat, 11 Mac 2011

Mesyuarat Agung Kesatuan Pegawai - Pegawai Petempatan Tahunan Kali Ke 23

Kesatuan Penolong Pegawai Tanah Semenanjung Malaysia (KPPTSM) dahulunya dikenali sebagai Kesatuan Pegawai - Pegawai Petempatan mengadakan Mesyuarat Agung secara tahunan sehinggalah pada tahun 1985. Tahun 1988 menyaksikan permulaan Mesyuarat Agong di adakan secara Dwi Tahunan dan diadakan di Melaka Bandaraya Bersejarah. 


Berikut merupakan gambar - gambar yang dirakam semasa Mesyuarat Agung Kesatuan Pegawai - Pegawai Petempatan Tahunan Kali Ke 23 yang dianjurkan oleh Wilayah Persekutuan dan dirasmikan oleh YAB Dato' Musa B Hitam selaku kapasitinya sebagai Timbalan Perdana Menteri Malaysia pada ketika itu.



Terima kasih diucapkan kepada Pegawai - Pegawai Penempatan / Penolong Penolong Pegawai Tanah dahulu mahupun sekarang kerana begitu gigih memperjuangankan kepentingan perjawatan Penolong Pegawai Tanah di seluruh negeri di Semenanjung Malaysia. Hanya Allah sahaja yang mampu membalas jasa mereka. Jasa tuan -tuan / puan - puan akan sentiasa kami kenang.


Gambar - gambar ini dirakam sekitar tarikh 9.12.1982 dan diambil dari Facebook 'Penolong Pegawai Tanah' 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Topik Berkaitan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...