Objektif

PERKONGSIAN SEGALA BENTUK ILMU PENGETAHUAN, MAKLUMAT, AKTIVITI - AKTIVITI UNTUK KEBAIKAN SELURUH PENOLONG PEGAWAI TANAH PULAU PINANG DAN SELURUH PENOLONG PEGAWAI TANAH DI SEMENANJUNG MALAYSIA SERTA UMUM.




Jumaat, 17 Disember 2010

Mesyuarat Jawatankuasa Kecil Jamuan Makan

Pengerusi & Setiausaha Jkuasa kecil Jamuan Makan
Suatu Mesyuarat Jawatankuasa Kecil Jamuan Makan  telah diadakan di Tingkat 22, Pejabat Pengarah Tanah dan Galian, Bangunan KOMTAR pada 15 Disember 2010. Mesyuarat yang berlangsung sekitar pukul 9.00 pagi dan kemudian disusuli lawatan ke Dewan Sri Pinang bagi menentukan tempat Jamuan Makan Malam.

AJK-AJK Jkuasa Kecil Jamuan Makan
Lawatan yang diketuai oleh Pengerusi Jkuasa Kecil Jamuan Makan, En Mawardi b Mohamad Hussain dan dibantu oleh Pengerusi Sumbangan dan Tajaan, En Ismail b Yahaya. Turut hadir semasa lawatan adalah Naib Pengerusi Jawatankuasa Sambutan iaitu En Abd Razak b Kasim dan AJK-AJK Jkuasa Kecil Jamuan Makan.

AJK-AJK Jkuasa Jamuan Makan
Sekalung tahniah kepada Jkuasa berkenaan yang mengadakan lawatan tersebut. Sedikit sebanyak lawatan ke Dewan Sri Pinang dapat memberi gambaran tempat, pengaturan meja, pentas dan sebagainya memudahkan lagi perancangan dibuat serta dilaksanakan.

Dewan Sri Pinang tempat bakal berlangsungnya Mesyuarat Agong Dwi Tahunan

Selamat Datang Diucapkan Kpd Seluruh Ahli Kesatuan Pen Pegawai Tanah Semenanjung Malaysia

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Topik Berkaitan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...